Sverige.

Japp, jag röstade igår. Självklart.
Men jag tänker inte säga på vilket parti. Många hade höjt på ögonbrynen över mina politiska åsikter.
Folk är så fruktansvärt trångsynta. Vi är inte vad vi röstar på.
Det var kanske så på sjuttiotalet men inte idag.
Folk får rösta på vad de vill.

Så himla tråkigt att höra/se folk säga "Jag skäms", "Sverige sjönk i mina ögon", "Alla ni som röstat si och så är pantade" och så vidare.

Ska ni leva så i fyra år? Gör det bästa av det och så får man se. Antigen har Sverige valt rätt, eller så är det fel och det visas vid nästa val.

Livet är liksom inte slut.

Kommentarer
Postat av: Kitte

Helt rätt!!

Sjukt vad påhoppad man blir och kallad för massa saker för man röstat "fel".. Men är det verkligen fel röstat om resultatet blev som det blev ?



Folk är verkligen trångsynta, jag tycker folk ska läsa på om dom olika partierna INNAN dom drar sina slutsatser.



Grattis till den kommande =D

2010-09-20 @ 11:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0