snart.

Snart ska jag hem och pussa på min fina kille. Mackan får också en om han är snäll.

Jag inser att min blogg har blivit rätt ointressant. Eller, jag har fortfarande lika många läsare (varför?) men allt handlar ju om Liam.
Och ja, det gör mitt liv också.

Det har det självklart alltid gjort innan också. Men nu orkar jag inget mer än att jobba och vara hemma. Kanske en fika ute då och då.

Funderar lite på vad jag ska skriva om som kan göra det intressant, även om det handlar om Liam.
Uppfostran? Har rätt mycket tankar och åsikter om det.

Vi får se. Ni får nöja er med bilder och lite uppdateringar så länge.




Kommentarer
Postat av: Kitte

Trogen läsare ;D



Ses den 26:e!

2010-09-06 @ 18:33:00
URL: http://nicoleeliasson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag älskar din blogg. Bara designen gör att jag vill läsa :) Jag älskar dina ärliga inlägg om uppfostran, om hur du vill att Liam ska växa upp, säkerligen för att jag tycker du har en sund inställning. Fortsätt som du gör!

2010-09-06 @ 18:34:18
Postat av: Julia

Det är din blogg så skriv det du känner för. Du är mamma så självklart blir det om ditt barn. :-)



Jag kommer iaf inte sluta läsa. :-)

2010-09-07 @ 10:48:25
URL: http://aveldi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0