Öppet.

Jaha. Skönt att komma ut med graviditeten nu. Har vetat i fem veckor. När jag testade var jag redan i vecka tio.
Kommer aldrig glömma den dagen. Och kommer aldrig glömma den dagen jag fick reda på att jag var gravid med Liam.
Ska bli så himla mysigt och längtar massor redan. Liam ska bli storebror, han kommer vara så stolt och jag tror att han kommer vara en bra storebror. Tänker och funderar redan rätt mycket på hur man ska förbereda han på att det kommer ett syskon. Har en del ideér och jag tror det kommer gå jättebra. Visst, han kommer säkert att vara avundsjuk och det kommer bli en stor omställning för oss allihopa. Men som sagt, finns vissa saker man kan göra för att underlätta för honom. Man kan ju inte bara ta för givet att han ska acceptera det med tiden. Läste någonstans att man kan jämföra det så här ungefär:

"Tänk om din man kom hem med en ny fru och helt plötsligt var du tvungen att dela på han."

Kommentarer
Postat av: isabelle-elysias mamma

Gud så spännande! Liam kommer säkert bli en superduper bror! :D

Spännande tider!

Oj vecka 15, de va långt :D vad kul! Ska ni ta reda på kön då?



kram!!

2010-09-15 @ 12:59:45
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: Kitte

JÄTTE GRATTIS !!!!



Så spännande!! Hoppas allt går bra och att du mår b ra hela vägen :D

2010-09-15 @ 17:56:28
URL: http://nicoleeliasson.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Grattis :) Var det planerat eller kom det som en överaskning? :) Ni verkar glada iaf så ett stort grattis och lycka till! :D Det kommer nog gå finfint med er lilla pojk också :)

2010-09-16 @ 10:30:58
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0