bloggtorka.

Ja, det var ett tag sedan. Eller i fredags senast jag bloggade. Känns som en evighet sedan.
Men men. Vad har hänt?
Inget.
Har mest varit med Liam.
Igår fick han en stor Igge Piggle leksak som dansar och sjunger av min pappa. I början var han lite rädd för den men sen så kom han igång.
Han har lärt sig en ny dans på dagis. De brukar sätta igång "Skaka Rumpa" (Den med Sean Banan) och dansa till den. Hemma säger han "Rumpa" och pekar på datorn. Då vill han lyssna på den och dansa.
Han har börjat med tre-fyra ords meningar. "Postis Per, där uppe!" Då vill han att vi sätter igång Postis Per som är där uppe i DVD hyllan.
När han är trött säger han "ooova". Då vill han sova.
Han berättar för oss när han har bajsat. "Bajs" och pekar på rumpan.
Ibland på natten hör jag i babymonitorn "Bapp". Då har han tappat nappen och hittar inte den. När han får den somnar han om gott igen.
När han vill upp hör man "Omma". Då vill han komma till oss.
Han är så himla duktig. Han förstår så himla mycket.

På väg till dagis igår.


Idag regnade det massor när vi skulle ge oss iväg till dagis.


Kommentarer
Postat av: Frida H

Wow! Vilken duktig kille!! Det är så roligt att se att barn har så olika utvecklingsnivåer. Men förskola är ju verkligen guld värd för deras individuella utveckling! Blanda nytta med nöje! Jag är spänd inför Adams inskolning och hur det blir att ha ett förskolebarn sedan.. ska bli spännande vad han kommer att lära sig där och ta med hem.

2010-09-14 @ 10:57:52
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0