Grattis älskling.

Den här fina, underbara och snygga killen fyller tjugofem idag.



Jag gick upp med Liam runt sex imorse och skulle göra ordning en bricka med Marcus present och ljus och så. Liam fick hålla presenten så länge och medans jag stod och fixade i köket gick han in till Mackan och sa "Pappas"... "Pappas" och väkte Mackan och visade presenten han hade i handen. Kunde inte låta bli att skratta. Meningen var ju att vi skulle gå in tillsammans och sjunga och ge han presenten. Gulligt ändå.
Det blev att vi åt frukost tillsammans och Liam fick för ovanlighetens skull Cheerios med mjölk. Det var smaskens tyckte han.




Efter det la vi oss, hela familjen, och skulle vila. Liam var lite kinkig så han behövde nog lite mer sömn. Vi somnade direkt och sen ringde klockan och jag fick bråttom till bussen. Killarna sov vidare.

Ikväll ska jag och Mackan på bio och kanske ta en matbit innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0