funderingar.

Jag funderar allvarligt på att släcka ner bloggen. Egentligen bloggar jag bara för släktingar vill se bilder på Liam. Och jag skriver inte ens hälften av vad jag egentligen hade velat skriva om. Jag har alltid känt att jag finns inte riktigt om jag inte bloggar... Men det spelar ingen roll nu. Varför ska alla veta vad jag gör och se bilder på Liam? Om någon är intresserad så finns det andra sätt att visa sitt intresse på.

Det här kommer bli mitt sista inlägg, det ska får stå kvar en vecka sen är jag borta från bloggvärlden.


Kommentarer
Postat av: isabelle-elysias mamma

åhh nej vad tråkigt! Jag som tycker din blogg är kul, med eller utan bilder, bara kul o läsa en annan mammas blogg! Nu blir det mer roligare när liam ska bli storebror, och vem den nya lillen medlemen blir, snällla stäng inte ner! :( älskar din blogg!



//ISabelle

2010-10-10 @ 20:24:11
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: Catta

Vännen, klart du är någon även utan blogg.

Jag tycker det är synd att du tänker stänga ner, trots att jag inte kommenterar så ofta så läser jag alltid din blogg och blir lika glad varje gång.

Det är roligt att se vad som händer i ditt liv, men som du säger, det finns ju andra sätt att ta reda på det.

Jag håller med föregående skrivare, det skulle vara ännu trevligare nu när Liam ska bli storebror och så och jag älskar din blogg. Men du ska ju inte blogga för någon annan orsak än att du själv vill.



Kram Freij

2010-10-10 @ 21:19:32
URL: http://www.wodzan.blogspot.com
Postat av: Maria

Nej vad tråkigt! Kommer sakna den.



// Maria

2010-10-10 @ 21:54:09
Postat av: Tina

Det finns väl lösenordsskyddade bloggar om du vill blogga men inte för hela världen?! :)

Jag gillar din blogg, den är upplyftande och jag blir glad att läsa om din familj, det får mig att längta efter en egen! :)



Kram kram!

2010-10-11 @ 00:22:03
URL: http://strawberrypancake.blogg.se/
Postat av: Frida H

Vad tråkigt!

Jag läser faktiskt inte för att se Liam eller för att gotta mig i problem eller liknande. För mig är min blogg ett inspirationsflöde. Jag läser själv endast vänner bloggar (för att de kanske läser min, har intressanta liv, liknande liv - där kommer du in, som småbarnsmorsa - och för det är just det, vänner) och inredningsbloggar.



Så du kan ju skriva annat än dagboksliknande inlägg eller om Liam. Du kan ha det i periferin.

Men du kanske inte gillar skriva om allmäna upplevelser, små statusförklaringar och kanske vad ni upptäckt och gjort mer än "idag åt vi detta till frukost..".



Tips bara.

SYND TYCKER JAG! Ni är så söt.



Kram

2010-10-11 @ 22:17:45
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: Josefin

Wow, vilket roligt nyhetsbrev Barnshopping.se har gett ut denna månad! Kanon erbjudanden på riktigt bra produkter. Nyhetsbrevet kan du läsa här:

http://barnshopping.se/?wpmlmethod=newsletter&id=26&subscriber_id=240&authkey=9c82c7143c102b71c593d98d96093fde

2011-02-28 @ 11:26:12
Postat av: patricia

men ta bort din blogg då

2011-04-10 @ 02:07:24
Postat av: Eli

Håller med dej där uppe det finnns andra som vill ha ditt blogg namn:)

2011-04-14 @ 14:14:18
Postat av: Isabelle

Ville bara tipsa om att nu kan ni vinna ett presentkort värt hela 10 000:- hos Nelly.com, du kan köpa en helt ny sommargarderob! Tävlingen hittar ni här:

http://barnshopping.se/nelly-com/



Sista dagen idag!

2011-06-01 @ 11:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0