resa.

Jag älskar att resa. Jag vet... Märks inte. Men när jag var yngre reste vi ofta och det saknar jag. Ibland slänger jag in en weekendresa någonstans eller en charter. Större och längre resor får vi nog vänta med några år till.

Senast jag var utomlands var med Anna i London i februari. Sjukt rolig resa som jag hoppas vi kommer göra om. Innan det var det Bulgarien i augusti med familjen och Alex och Micke. Innan det var det Turkiet, det var ett halvår innan jag blev gravid, med Bea och Alex.
Det var de tre senaste resorna.

Stockholm, räknas det som en resa? En utflyckt? Hur som helst, jag och Alex med Vincent ska dit den fjärde juni.
Två veckor därpå ska vi (jag, Mackan, Liam, mamma och hennes "man") åka till Polen i fem dagar. För er som inte visste så är min mamma från Polen. Vi ska bo i Warsawa hemma hos släktingar och shoppa och äta gott. Riktigt längesen jag var i Polen så det ska bli jättekul.

Jag och Anna i London.






Finns många, många fler. Men de behåller vi för oss själva. Love you Anna.


Kommentarer
Postat av: Anna

Aw,, love you to!!! Det var en grym resa! Och äntligen fick jag starbucks :-)



Vi får göra det igen snart.. Till hösten kanske??



Puss

2010-05-07 @ 12:42:05
URL: http://myriz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0