Mors dag.

Grattis alla mammor där ute. Själv har jag inte blivit firad idag. Mackan jobbar till sexton och Liam har ju ingen aning om mors dag. Mamma och hennes "man" kommer hit på middag ikväll och då kanske man kan fira sig själv lite. Ett glas rött blir det iallafall. Ska göra vegetarisk lasagne och chokladfondue. Lasagnen är inspirerad från Annas Chevrélasagne men jag har gjort om den lite.
Känns som att Liam har sovit hela dagen. Vi var uppe någon timme i morse till halv nio sen somnade han och vaknade halv elva. Då tänkte jag att han kommer nog inte vilja sova mer idag. Vi klädde på oss gav oss ut och handlade. Vi kom hem lite innan tolv och Liam satt och åt lunch och tittade på mig medans jag donade i köket.
En timme senare blev han trött och jag la han. Nu sover han fortfarande.



Kommentarer
Postat av: Catta

Jag har tänkt skriva det till dig redan imorse, men har haft fullt upp med en sambo med ett rejält nackspärr,,,han har fortfarande nästan lika ont som sju imorse,,,,



Iaf, grattis på Mors dag vännen, av din blogg kan jag läsa att du är en fantastisk mamma och du gör ett bra jobb. Strunta i de som säger något annat.



Kram

2010-05-30 @ 21:48:56
URL: http://www.wodzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0