ny vecka. nytt liv.

Ett nytt liv har kommit till världen och jag är så himla lycklig. Har varit en extremt känslosam helg.
Mer än så säger jag inte för tillfället.

Förrutom det. Var på tjejmiddag hos Anna i fredags. Käkade en riktigt god fisksoppa och blev bjuden på vin och strawberry daiquiri´s. När det började närma sig midnatt blev vi så himla sugna på att gå ut och dansa och så blev det!

Här kommer lite bilder.

Namnam.




Mina och Liams nya dojjor.


Stolt kille.



Nya möblerna.


Leker fint.


Kommentarer
Postat av: Catta

Grattis till Alex eller? Har för mig att jag har läst att de väntade en bebis.

Andra tanken tror jag är fel så jag avvaktar med den ett tag till ;)



Kram Freij

2010-03-29 @ 20:09:14
URL: http://www.wodzan.blogspot.com
Postat av: Julia

Coola dojjor!!! :-D



Förstår att helgen varit känslosam. :-)

2010-03-30 @ 10:06:04
URL: http://aveldi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0