kvällen.

Jaha. Då var det kväll igen.
Det har matats, lalats, busats, gnällts, skrattats.
Som vanligt är det inga problem med Liams nattning. Är så tacksam att det funkar. Har jag en jobbig dag kan jag iallafalll lita på att jag får kvällen för att koppla av och tänka på något annat. Och jag kan alltid lita på att nattningen funkar.
Vi har som sagt varit i Kristianstad idag med Alex. Hälsat på Bea och fikat på stan. Riktigt mysigt och Liam har varit på fantastiskt humör hela dagen. Han somnade i bilen och vaknade halv sex, när vi kom hem. En timme innan han brukar nattas...
Det tog jag så klart hänsyn till och han fick säga till när han blev trött.
Men det gjorde inte så jättestor skillnad för han somnade lite efter sju.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0