Hej.

Veckans tråkigaste överskrift, jag vet.

Igår efter Öppna Förskolan somnade Liam direkt. Mackan hade varit duktig och städat så jag kände att jag lika bra kunde köra och träna och sola. Blev en minirunda på Maxi för jag var tvungen att ha hårfärg igår. Kom hem till grabbarna. Min mamma kom en stund och fikade och skvallrade sen la jag mig i badet och bläddrade i In Touch. Mackan och Liam var ute och gungade. Fast jag hann ligga i badet i fem minuter tills de kom hem igen. "Det var kallt".
Liam fick hoppa i badet med mig. Han verkligen älskar att bada. Sen blev det Bollibompa i en halvtimme sen läggdags.

Klockan nio kommer Alex och hämtar mig och Liam. Vi ska till Kristianstad och hälsa på Bea. Ska bli riktigt mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0