Och då var man tillbaka.

Gårdagen var minst sagt lyckad. Gick dock inte ut och tog bussen hem tjugo i två. Det är sent, skitsent.
Jag är aldrig ute numera. Jag har kommit till det stadiet att jag inte förstår hur folk orkar. Jag blir alltid trött och sen är det kört. Kommer inte ihåg senast jag var ute ens.
Balkonghäng och grillkvällar med öl och vin är inga problem, men som sagt, jag blir alltid trött mycket tidigare än alla andra och då vill jag bara hem och sova.

Jag kommer ihåg den gamla goda tiden då vi var ute minst tre gånger i veckan och hemmafester där mellan. Ja, så var det faktiskt då jag och Alex bodde på Faktorsgatan. Vår lägenhet var partycentralen och det var skitkul. Vi levde verkligen bara för dagen och resten fick lösa sig. Vi hade jobb, och skötte dom, så det var inga problem. Vi festade bara när vi inte jobbade. Vi hade soffor i köket, askfat överallt ifall man behövde aska sin cigg, en åttahundra liters pool på balkongen. Det var galet. 
Vi kunde köra till Jönköping (för att festa) när vi slutade jobba vid fyra, festa där och köra hem tidig morgon så vi var hemma tills vi började jobba igen. Galet.

Nu är detta flera, flera år sedan. Sex år sedan för att vara mer exakt. Vill för allt i världen inte ha det så nu. Den tiden är verkligen över och det är skönt. Skönt att ha sitt på det torra.


Kommentarer
Postat av: Alex

ja shit vilka tider det va haha

men vilka tider vi har nu =D <3

2010-07-24 @ 22:33:10
URL: http://knoddensblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0