helgen.

Har glömt skriva att jag hade en annons i HD i lördags. Någon som såg den?

I lördags hade jag en "ledig dag". Mackan var i butiken och hjälpte pappa att fixa där så jag passade på att njuta av vädret med Liam. Vi åkte till Domsten stand med Alex, Micke och lille Vincent.

Sen åkte vi till min mamma en stund och grabbarna såg fotboll. Efter det var det dags för grillfest hos Anna och Andreas. Eller ja, Andreas föräldrars hus.

Igår var pappa, Mackan, Mackans pappa Anders, jag och Liam i butiken och fixade. Jag stannade kvar till kvällen och var helt slut när jag kom hem.
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilken söt grilla Liam ligger inne med:) Hoppas det går bra i butiken. Possposs

2010-07-05 @ 10:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0