god morgon.

Eller förmiddag är det ju. Idag kommer det nog inte vara full fart här i min lilla butik eftersom alla är på stranden eller på utflykt och myser. Det blev ingen klädshopping igår efter jobbet. Stressade hem, bytte om och sminkade till mig lite sen kom Bea och gänget och hämtade mig.
Det var mysigt på Sofiero, jag var inte där för att bara lyssna på musiken. Att få umgås med Bea och Alex räcker gott och väl. Amanda Jensen var bra iallafall. The Sounds.... var The Sounds, inget speciellt och The Ark har jag hunnit tröttna på innan jag hörde dom för första gången.
Allt som allt var kvällen mysig och jag kom hem strax efter tolv och gick och la mig direkt.

Jag vaknade åtta och då hade Liam inte vaknat än. Gick upp och gjorde ordning mig och då vaknade han. Låg och pratade i sängen och han var på strålande humör. Han var dock jätteledsen när jag skulle gå hemifrån och klänge på mig en timme innan jag skulle gå för han visste att snart går mamma...

Imorgon är det halvdag här och det ska bli skönt att få umgås med min lille plutt i helgen.


Idag tror jag att jag ska till Väla efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0