saknad.

Saknar morgonpromenaderna. Känns sådär att dra ut Liam på långpromenad nu när det är så kallt.
Därför måste jag passa på att gå själv när Mackan är ledig... Imorgon ska jag gå på långpromenad och jag längtar redan.

När det blir varmare ska vi ut och härja igen, jag och prinsen.

Läste förresten detta i Beas blogg:
 
"Vaknade imorse alldeles strålande glad. Solen lyste, snön ligger vit på marken och de är kallt ute. Mycket bättre än så blir de nog inte =)"

Tänk att ens vakna när det är ljust ute.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hehe så è de :)Bäst att passa på medans man kan :P Men var väl ett tag sen du låg till 10 på morgonen?

2010-01-10 @ 08:17:49
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0