Pigg och glad.

Det är jag faktiskt. Pigg, glad och lycklig. Dagen har börjar underbart. Liam är på fantastiskt humör och det gör att man orkar allt.
Just nu står han och rattar på Mackans basförstärkare och jag passar på att blogga.

Jag vet, det utlovades festbilder från i lördags men har inga. Så är det.
Igår var jag och Mackan på bio och såg Snabba Cash. Vet inte vad jag tyckte egentligen... Allt gick i ett och sen var den slut. Jag ville ha den mer som boken. Det skummades igenom allt och man fick aldrig gå på djupet. Som Mackan sa "Den var som en trailer på boken".

Nu ska jag leka med min underbara son.
Återkommer sen.

Fika hos gammelmormor i lördags.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0