nu så.

Nu har veckan kommit. Jag och Anna åker till London på fredag och jag känner mig redan stressad. Måste fixa det och det och det och det. Nä men jag är lite nervös. Mest för att lämna Liam. Visst, det är bara två dagar... Men ändå. Han är en del av mig ju...
På kvällen när jag har lagt mig ligger jag och tänker det värsta så klart. Att något ska hända så Liam kommer förlora sin mamma. Ångest...
Föreställer mig hur planet kommer störta, eller att vi blir knivmördade på krogen osv.
Sån är jag.


Helgen var som alla andra dagar. Förrutom i fredags. Var på middag hos Alex. 
Är man mammaledig har man ingen "helg". Speciellt inte om ens kille jobbar under helgen. Men så är det... Det positiva med helgen är ju att folk är lediga.

Här kommer lite bilder från dagarna.

Banan är mumsigt.


Liam leker.


Öppna förskolan.


Weeehooo.


Finaste killarna.


God morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0