mys.

En sak som jag kommer sakna med mammaledigheten är all MYS. Är så mysigt att vara med Liam hela dagarna. Vi går ut och gungar, går till stan, fikar, åker och hälsar på nära och kära, badar, busar, går på öppna förskolan, bakar, lagar mat och har fikor hemma.
Bättre kan man inte ha det!

Idag var vi hemma under förmiddagen. Efter att Liam fick lunch gick vi ner till stan. Gick på söderpunkten och när Mackan var klar mötte vi upp han. Gick och köpte massa goda grönsaker på GA-torg. Dom har bäst grönsaker i hela stan och hur billiga som helst. Vi gick och åt lunch på Delight och Liam tyckte det var fantastiskt med alla som kom in och hälsade med "hej" och ett stort leende. Så underbart! Han fick vattenmelon och apelsin medans vi åt.
Vi åt upp lagom tills Liam blev rastlös och då gick vi vidare mot kullagatan. Mötte upp Anna på Wayne´s och fikade. Liam blev rastlös och trött efter någon timme och då var det bara att ge sig ut i kylan igen. Liam somnade nästan direkt i vagnen vilket inte var det ultimata men farmor och farfar skulle komma senare så det gjorde inget. Farmor och farfar kom hem till oss vid halv sex och vi fick låna deras bil för att åka och storhandla. Vår bil är ju på verkstaden... Orkar inte ens berätta.
Vi handlade och jag solade efter det. Jag vet. Ska egentligen inte sola men någon gång är väl ingen fara. Vill känna mig lite fin till London ju.
Han somnade klockan åtta och det är vääääldigt sent för Liam. Han brukar oftast somna runt halv sju.

Jag och Mackan gjorde mat ihop. Fast inte samma... Han gjorde korv med bröd och jag gjorde en kycklingsallad.

Nä. Inlägg som är så här är rätt tråkiga. Lång text och inga bilder.

Skoja bara. Här kommer några.


Finast i hela världen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0