Lite uppdatering.

De som känner mig vet att jag befinner mig i London just nu. Har åkt hit med Anna i två dagar och vi kommer hem imorgon. Igår gick vi runt och runt och runt och runt. Gick säkert flera mil. Shoppade lite och var tvugna att se på sevärdheterna. Runt fyra kom vi tillbaka till hotellet och låg och vilade. Tittade lite på tv. Bland annat engelska versionen av Halv Åtta Hos Mig. Är som i Sverige fast på engelska. Vi duschade och gjorde ordning oss och helt plötsligt blev klockan halv nio. Vi gav oss ner till Hotellbaren och vilken bar! Fancy fancy... Vi har ju hamnat på ett riktigt lyxigt hotell och folket här är folk som handlar på Gucci, Yves och sånt. Kom två killar och satte sig vid oss och vi började prata med dom. Trevligt i början tills jag märkte vad dom ville... Ha sex och röka hasch typ. Dom erbjöd sig att köra oss till stället jag och Anna skulle till men vi avböjde och tog taxi. Undrar vad som hade hänt om vi hade gjort det? Vi gick till ett ställe som heter Tiger Tiger. Riktigt skoj! Handlade drinkar och dansade flera timmar. När vi stod där ute för att ta luft och så kom det fram en kille som frågade oss "Bla bla bla". Anna svarade "NO I DONT WANT YOU SHOOOE". Han tittade på Anna precis som att hon var helt galen och gick. Jag förklarade då för Anna att han frågade om vi ville köpa X. Haha! Och nu ligger jag här i sängen. Lite smått uttråkad då jag är van vid att gå upp sex på morgonen och nu är klockan elva här. Anna sover fortfarande och jag tänker jättemycket på Liam och Marcus där hemma. Vill baka krama och pussa mitt lilla charmtroll. Saknar han så det gör ont... Gjorde jag redan när vi satt på tåget mot Kastrup. Varje gång jag ser ett barn i Liams ålder saknar jag han ännu mer. Vi kommer hem imorgon iallafall och då ska jag få pussa och krama och gosa hur mycket jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0