igår.

Igår orkade jag inte blogga på kvällen. Tittade på Gossip Girl sen gick jag och la mig vid ett. Det är verkligen för sent. Jag måste skärpa mig!

Mamma var här och lekte med Liam medans jag var ute på min promenad och hon kommer idag igen.
Sen var vi hos Liams farmor och farfar.
Kom hem vid sex och Liam fick gröt då eftersom vi hoppade över middagen. Liam blev trött vid sju och då la jag han i sängen och han somnade gott.
Kan inte fatta att han är så duktig.
Han har börjat äta mer och mer "vuxenmat". Det är så himla roligt. Och han äter själv dessutom. Bara att tärna och ställa fram så sköter han sig själv. Så gulligt. Idag ska han få falukorv med makaroner och broccoli tll lunch.

Korv med bröd.





Åka bilen.


Bus hos farmor ochfarfar.




Kommentarer
Postat av: Linn

Det är helt sjukt så "stor" han har blivit. Kommer ihåg fikan på Mezo som om det vore igår när han var en liten bebbe. Shit vad tiden bara går. Snart är han 1 år :D Vi får ta en fika snart gumms. Miss yah. Linn

2010-01-19 @ 14:40:21
Postat av: malin

han är ju såå underbart söt!! det har ni gjort mycket mycket bra!! kram kram

2010-01-21 @ 14:59:34
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0