gossip paus.

Tar en paus från Gossip Girl.
Har under dagen myst som bara den med Liam. Han älskar att mysa. En riktig gosbebis. Gick ner till Cat Flash för att sätta i fyra extentionsslingor som lossnat. Efter det blev det fika på Mezo med Alex och sen besök på jobbet för lite uppdatering.
Väl hemma igen var Liam lyckligast i världen då han fick leka med sina saker i sitt rum. Hinner man sakna sina saker så snabbt lixom...

Som vanligt blev han trött runt sex och då blev det sovdags.
Han somnar själv i sängen utan problem och har gjort det en bra tid nu. Vi behöver oftast inte ens sitta i rummet.
Så himla stolt!
Han får välling då han blir trött sen bara lägger vi han i sängen och går ut. Någon kväll protesteras det så klart, då ställer han sig upp och kallar efter oss. Då brukar jag vänta ett par minuter sen går jag in och ger han nappen, lägger ner honom och ger han snutten, lägger täcket över han och klappar han på huvudet några sekunder och sitter kvar så han vet att jag är där. Efter någon minut går jag ut igen och då somnar han själv.
Som sagt, är himla stolt över han men det är faktiskt också vi som gjort ett bra jobb. Det krävs mycket tålamod och energi för något man vill. För bara tre månader sedan vaggades han till sömns och när vi märkte att hans sömn blev sämre och sämre var vi tvugna att göra något drastiskt.

Sista kvällen denna veckan jag är ensam. Så skönt och underbart att ha hela helgen med min fina familj.

Lasagne till lunch är aldrig fel.




Titta så fin han är.





Nu ska vi hem och leka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0