Gossip Girl.

Snart ska jag gosa in mig i fåtöljen och titta på Gossip Girl. Skulle lätt vilja leva i den världen. Ibland är det nästan så... Med tanke på skvaller, skitsnack och så vidare... Lite mer glitter och glamour i vardagen så är det nästan som mitt liv.
Förrutom att jag har sambo, barn och är fem år äldre än tjejerna i serien.

Det slår mig rätt ofta hur många det är som läser min blogg egentligen. Oftast behöver jag inte berätta för någon vad vi hittat på, det har folk redan läst i bloggen. Lite tråkigt... Folk känner mig mer än vad jag känner dom.
Måste dessutom tänka lite på vad jag skriver här med tanke på föräldrar, mormor, morfar och så vidare läser bloggen.
Alla vill följa mitt och Liams liv. Varför?
Nu när vi ändå är inne på det spåret vill jag gärna höra om vad jag mer kan skriva om? Vad vill ni veta?

XoXo.

Skoja bara.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag saknar inget i din blogg. Du skriver vad du gjort under dagen, vad du handlat, vad du tänkt på, vad Liam har gjort och lärt sig.. Hur du hanterar olika saker. Du bloggar via mobilen och du uppdaterar med lite bilder med jämna mellanrum. KEEP UP THE GOOD WORK!!

2010-01-10 @ 21:11:02
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0