fredag?

Känns verkligen inte som fredag idag.
Har skummat igenom bloggen lite och insett hur tråkig den har varit denna veckan. Ändå läser folk den.
Varför? Jag hade inte läst min blogg.
Behövs lite action. Eller var säger ni?
Jag har kommit på varför det aldrig kommer upp några festbilder.

Min kamera är sönder och att fota med iPhone i dåligt ljus är ingen hit.
Jag är aldrig nöjd med mig själv.
Om det är någon som tar bilder får jag aldrig dom.
Ingen vågar ta bilder på mig för jag hatar det.
Jag glömmer ta bilder när tillfälle ges.

Men det borde bli ändring på det.
Imorgon får jag chans till lite festbilder. Ska på fest och sen blir det Tivoli.

Var som sagt hos Zossi och Olivia idag. Skrev fel i förra inlägget. Det var inte födelsedagskalas utan födelsedagsfika.
Herre gud vilket liv det var när alla barnen var samlade. Dom var bara tre men det räckte.
Vi fikade pannkakor och drack kaffe.
Var en stor dag för Liam idag matmässigt. Han åt falukorv för första gången idag. Och pannkakor.
Men han fick ingen sylt eller grädde utan det fick bli med banan. Och gissa om han älskade det!

Köpte förresten med mig detta från Make Up Store idag.

Ögonskugga
Foundation
Concealer
Svampar

Här kommer lite bilder från dagen.

Falukorvspremiär.


Busungarna.


Pannkakspremiär.







Kommentarer
Postat av: alma

Haha! shit vad Alex gamar i sig på bilden :p

2010-01-16 @ 20:21:12
URL: http://almasolum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0