Drömgubbe.

Jag sitter och kollar på Gossip Girl och Mackan spelar UFS Undispiuted.
Fråga mig inte vad det är, men det verkar vara ett fighting spel. Wrestling av något slag. Ja... ni kan tänka er.
Det roliga är att halva speltiden går åt att designa sin "gubbe". Vilken kroppstyp, skor, skjorts, hårfärg och längd, skägg, hudtyp, tatueringar etcetra etcetra.... Samma med FIFA har jag förstått.
Killen ska helt enkelt göra sig en drömgubbe. Så han vill vara. Meningen är ju att man ska göra gubben så lik sig själv som möjligt tror jag men hur bra hade det funkat i praktiken?
Jag tittar ner i datorn och Mackan säger "Titta, har jag sån här kroppstyp?" Då visar han en kille som har sexpack på magen och så vidare... "Nja, inte riktigt" Säger ju jag. "Så här då?" Frågar han. Och då har jag minskat sexpacken ett steg men de syns fortfarande. "Nä" Säger jag igen och undrar hur långt han kan dra ner den vältränade kroppen. "Jaja men han måste ju vara lite vältränad för att det ska gå bra för han." Säger Mackan då.

Sött.






Kommentarer
Postat av: Frida

Aww.. stackars Mackan! :) Men friskt vågat, hälften vunnet?

2010-01-07 @ 00:37:14
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0