äntligen fredag.

Äntligen är det fredag. Jag har redan hunnit gå upp med Liam. Vilat en timme när Mackan gick upp och varit ute och gått. Ska strax duscha och göra ordning mig och Liam inför dagen.
Mackan är ledig och bara det känns underbart. Har varit en mycket ensam vecka.
Idag ska vi till stan. Jag ska till Make Up Store och sminkas och få lite smink. Sen ska vi gå runt lite i affärer och sen ska jag och Liam vidare till Olivia på födelsedagskalas. Hon har fyllt två. Redan!? Första gången jag träffade henne var för nästan exakt ett år sen och då var hon... en månad äldre än vad Liam är nu. Då låg Liam i magen och mös.


Kommentarer
Postat av: Bea

Tjo



Hoppas de går bra på Make Up store! :D

Puss o kram

2010-01-15 @ 15:50:10
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0