uppdatering.

Kort efter förra inlägget vaknade Liam.
Han fick en massa vatten och lite gröt... Satt och mös i knät och jag tog tempen igen. 38,2. Puh! Lite mindre iallafall.
Han åt till och med lite gröt. Sen blev han gnällig igen och blev mer trött och hängig. Vi la oss i vår säng och jag klappade han på huvudet tills han somnade. Sen la jag över han i hans säng och tog tempen. 39,4 igen...
Han behöver sova. Och det gör han nu. Hoppas, hoppas han blir bättre imorgon iallafall. Jag går in och tar tempen på han varje kvart, tittar om han andas och tittar på han. Hur ska jag kunna sova inatt?

Att se så här mycket teve under dagen och att det har varit så lugnt och "dött" hemma har inte hänt sedan innan Liam föddes

Passar på att lägga in ett par bilder på vad jag köpte till Liam idag.

T-Shirt och mössa på Polarn o Pyret.


Jeans och T-Shirt på H&M.


Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Häftiga kläder :)Finns mycket fint i butikerna nu tcker jag :)

2010-02-26 @ 07:41:18
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0