Ledsen.

Nu är vi hemma.
Liam somnade på Väla efter lunchen som han knappt rörde... Och när han vaknade var han jättevarm och yr.
Såg febrig ut helt enkelt.  Jag har alltid termometern med mig (sån som man stoppar i örat) och idag kom den till användning. Han hade 39.3 i feber! Snacka om dåligt samvete jag får. För vad vet jag inte men känns som mitt fel. Tog honom till skötrummet där han fick ny blöja och en alvedon och så åkte vi hem. Tog tempen på han i bilen igen och då hade han 39.0. Väl hemma ville han inget annat än att ligga och mysa i knät. Och det gjorde han i någon timme sen märkte jag att han bara ville sova så jag la ner han i sängen och tog tempen igen. 39.4!
Blir så orolig. Och går in titt som tätt för att kolla om han lever... Jag vet ju inte heller om han är varm eller kall. Även om man har feber kan man ju frysa som en galning.

Första gången han mår såhär så det är ju jättesvårt att veta vad man ska göra... Alvedon, vatten och sömn?


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, Alvedon, vatten och sömn är bäst! Allt alltså :) Men mest vatten och sömn.

2010-02-25 @ 16:40:09
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0