bättre.

Idag har Liam mått lite bättre. Han har varit så duktig och sovit jättemycket. Vi sov till halv nio sen somnade han igen och sov ett par timmar. Sen kom Mackan hem vid ett och då somnade de och jag åkte till stan med Alex.
Vi fikade på Mezo och jag handlade lite på Gina. Köpte med mig en "Sub" hem från Subway till Mackan för jag tänkte att han har säkert haft fullt upp och inte haft tid för att äta.
Kom hem lite efter sex och då hade mina killar precis vaknat. Snacka om tröttisar.
Mös med Liam och han fick lite fruktgröt i magen och alvedon sen ville han sova igen. Känns nästan lite för slappt detta... Vi är vana vid att alltid ha att göra med han eftersom han är en väldigt aktiv och nyfiken liten prick men igår och idag har han inte begärt något och bara velat mysa i knät.

Tröjor från Gina.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att liam mår bättre:) fina tröjor från gina förresten:) kram

2010-02-27 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0