Helgen.

Och då var det måndag igen. Mackan har börjat jobba efter tre månaders pappaledighet och Liam har börjat dagis på "riktigt". Saknar han så sjukt mycket och tänker hela tiden på han. "Undrar vad han gör nu?" "Undrar om han saknar mig?" "Tänk om han känner sig övergiven..."
Lämnade han nio i morse och det kändes jättetomt när jag gick därifrån själv. Lille killen... Hoppas han har roligt och mysigt.

I lördags var vi på Lokes dop. Det var riktigt mysigt och fint. Det hade dom gjort bra. Eller ja, tror nog att den som dragit det största lasset är nog Bea. Bra jobbat iallafall.
Igår fyllde Malin, Mackans syrra, 20 år och det var kalas för henne. God mat och riktigt god tårta.

Lite bilder.

Liam vid Lokes vagn.


Mingel.



Loke vilar i vagnen.


"Kärlek" fick jag av Bea som tack för sången.


Pasta Carbonara till lunch igår.


Lite bus innan dagis i morse.





Kommentarer
Postat av: Anna

favoritfilmen i berdskap ser jag :)

2010-09-01 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0