förlåt.

Förlåt för dålig uppdatering.
Har inte sladden till iPhonen med mig, därför känns det inte lika kul att blogga, utan bilder.

Men vad har hänt sen senast?
Var ju helg. Inget speciellt hittades på då. Eller jo. I lördags var jag själv hemma (förrutom Liam som låg och sov så klart). Såg "Coco Chanel". Den var riktigt bra. Älskar långa filmer dessutom.
I söndags var jag med Alex på Nova, i Lund och shoppade. Det var SÅ längesen och det var riktigt välbehövligt. Köpte en tunika på H&M och en klänning på Indiska. En svart klänning med vita prickar, hur sött är inte det?

Igår var det min tur att vara med på inskolningen på dagis. Det går riktigt bra. Liam är så duktig.
Idag fick jag en släng av ångest igen. Kändes så fel att han var där, utan oss. Saknar han så enormt mycket när han inte är med mig.

Min kost idag har bestått av en burk makrill och åtta knäckebröd.

Nu är jag riktigt trött och längtar tills jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0