Fika.

Igår fikade jag med Alex, Anna och Pernilla. Och vincent. Han ville mest hoppa och äta mango.

Liam var på dagis till två igår. Och ska vara där till halv två idag. Han sov där igår... Det gick tydligen jättebra. Han låg och mös med sin snutte och napp och somnade så småningom. Jag trodde det skulle vara lite mer jobb med just sömnen på dagis. Men som allt annat så funkade även det. Jag är så stolt.

Imorgon ska han inte till dagis. Men på måndag börjar han på "riktigt". Hans tider kommer vara nio till fem.

Jag och Vincent fikar.


Kvällsmys framför Nicke Nyfiken.


Väntar på en leverans från MAM som är försenad. Och så väntar jag på en leverans från Teddykompaniet.
Hoppas de kommer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0