bilder.

Idag är det fredag. Har verkligen fredagskänsla. Är nämligen "ledig" hela helgen. Förrutom att jag ska hit (butiken) och öppna imorgon. Men sen ska vi köra till Kristianstad och närvara på Lokes dop. Jag, Alex och Bea ska dessutom sjunga. Det känns lite nervöst. Längesen man stod på scen.

Idag har jag haft besök av Alex och Vincent den största delen av dagen. Mysigt och roligt. Sen kom Linda och Ronja och sen kom Liam med Mackan. Så roligt att ha barnen samlade. Liam skulle visa ronja sin plastelefant och ronja struntade i det och bara ville krypa. Vincent var osocial och satt i vagnen med sina majsbågar.

Hann även med att vara med Liam på Öppna Förskolan i en halvtimme i morse. Som jag har saknat det, Fröhuset. När jag gick stannade Liam med Mackan.

Morgonmys framför Bolibompa.



Fika på Fröhuset.




Kommentarer
Postat av: Veronica

Min sexårsgrupp hette Fröhuset =)

2010-08-29 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0