åtta intressanta saker om mig.

Ska försöka hitta åtta intressanta saker om mig... Det var inte lätt.

* Mitt namn betyder söt.
* Egen företagare med en babybutik i stan.

Okej. Det var två. Bättre kan jag nog.

* Känner mig ofta... "inte som alla andra". Både positivt och begativt.
* Jag är oftast en riktig funderare som ska fundera sönder minsta lilla beteende hos människor. Märkliga människor facinerar mig och jag anser mig själv vara en bra människokännare.
* Jag utger mig för att vara hårdare än vad jag är, för att undvika eventuella påhopp och skydda mitt inre.
* Kan inte se skräckfilmer eller thrillers då jag får dödsångest av dem. Det är sant, jag kan ligga en hel natt och vara rädd för att få en dödlig sjukdom eller förlora någon som står mig nära. Vet inte hur många gånger jag känt rädsla när Mackan ska cykla iväg till jobbet, för han kan ju bli påkörd...
* Det tar jättelång tid för mig att ta till mig människor. Jag blir lätt vän med folk men de känns inte som vänner för mig förrän det gått en tid.
* Min största dröm i livet är att få leva precis som jag har det nu. Kan inte bli mycket lyckligare än så här faktiskt. Tack vare Mackan (Och Liam så klart), min familj och mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0