trött.

Idag är jag trött. Vill lägga mig igen och sova. Kunde inte somna igår. Trodde verkligen jag höll på att bli sjuk Ont i magen och illa mådde jag. Ont i huvudet och det gungade. Ungefär som när man druckit och kommit hem och lagt sig. Kom på nu att det kan ha varit migrän. Var tvungen att ta ut min ena lins tidigare under kvällen så hela fikan igår kväll med tjejerna, på tre timmar, satt jag bara med en lins.

Hur som helst. Skulle besiktiga bilen tjugo i nio. Ett rätt jobbigt projekt när Liam ska hinna sova en stund på förmiddagen och vi har Babymusik halv tio. Ringde min älskade pappa och som vanligt ställer han upp. Så just nu är han iväg med vår bil. Hoppas det går bra.

Här kommer lite bilder från dagarna.

I lördags. Underbart söt i västen jag köpte i London.



Liam har hittat sitt påskägg hos mormor.



Morbror Sammi och Liam.


Mackan och Liam igår på Väla.

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj vad vuxen din lillebror blivit! Minns när han och hans kompisar trackade oss när du hade party för läääängesen! :P



Härliga bilder!

2010-04-07 @ 07:30:42
Postat av: Pernilla

Så fin han är i västen :)

2010-04-07 @ 12:46:19
URL: http://www.niillos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0