Lycka.

Vilken fantastiskt underbar dag vi har haft! Åkte hemifrån halv elva för att möta upp Alexandra och Nellie på Väla. Blev lite shopping, lunch, kaffe och snack. Fyra timmar senare sa vi hejdå och jag och Liam åkte hem till Alex och Vincent. Liam lekte rundor där som vanligt och jag och Alex satt och snackade. Vincent sov (som alltid när jag är med).
Sen åkte vi och handlade och kom hem strax innan sex. Lillen fick gröt, ny blöja och pyjamas och sen sa vi god natt.

Nu sitter jag här. Ensam (Mackan jobbar kväll) och ska fixa ihop lite käk.

Morgonmellis.




Älskling.




Sötnosarna.


Sötnosarna med varsin påse majskrokar.


Tröttis.


Snygg tjocktröja från Cubus.


Hur söta är inte dessa strumpbyxorna?! Från Only.

Kommentarer
Postat av: Zossi

Först sa Olivia om den första bilden på Liam att det var hon när hon var liten:) Sen såg hon att det var Liam och nu har hon sagt typ tio gånger "Liam har barbapappa!!!"

2010-04-23 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0