hemma.

Idag var vi hemma hela dagen. Jag bestämde mig för att idag fick det vara okej att vara hemma även om det betydde att Liam blev lite rastlös. Men det blev han aldrig. Jag slappade i soffan, diskade, vek tvätt och så vidare och han gick rundor och lekte, sov, sprang, pratade... Han är så fantastiskt underbar. Jag är så himla stolt över han. När han hörde att Mackan låste upp ytterdörren och kom in sa han "Pappa" och sprang till dörren. Det är lycka det...
Han fick bada, äta gröt och lite mer lek innan det var dags för sängen.
Vi har myst med tacos och sett det sista av Sopranos. Vad ska vi nu börja se? Någon som har något förslag?

Tyvärr glömde jag kameran hos mamma igår. Bilder från igår kommer så småningom.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vill ni se något som är riktigt bra så ladda hem Breaking Bad. Oh my fucking god säger jag bara. Var HELT fast i det. Det är ju en djupare, svårare serie, sen har vi några andra riktigt riktigt bra som Californiacation om ni inte sett den redan. Den är löjligt bra den med!

2010-04-05 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0