Borta bra...

... Men hemma bäst. Vi var SÅ nära att tacka ja till en lägenhet på Maria Park. Och ju mer jag tänkte på hur det skulle vara att bo där kom jag på att jag hade saknat att bo här så enormt mycket. Vi har det så mysigt här och det känns tryggt. Lägenheten på Maria var riktigt fin. Allt nytt och så vidare... Men det var kallt... Och öde och ingen gemenskap, ingen gård och ja... Ni vet. Så vi stannar här några år till som det ser ut just nu.

Efter att vi tittade på lägenheten åkte Mackan till jobbet och jag och Liam hämtade upp Ingela, Malin och Jack för en runda på Väla. Liam älskar verkligen att umgås med dom och dom älskar att umgås med Liam. Kan det bli bättre? En fika, lite kläder till Liam och en kofta till mig sen fick det vara nog med Väla tyckte Liam. Lämnade av Malin och Jack hemma hos dom och jag, Liam och Ingela åkte hit till vår gård för lite lek.

Trött som bara den slocknade lillen vid halv sju. Nu är klockan tio och jag tror jag ska gå och lägga mig. Imorgon får vi se vad vi hittar på.

Faster Malin och Liam myser på Lindex.



Lekplatsen.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag har en tävling på min blogg och jag hoppas du är med :). Tryck på tävlingar i min kategori så hittar du den.



/Susanne

2010-04-15 @ 09:59:09
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0