vill ha.

  • Extentions
  • Nya kläder
  • Nya skor
  • Fixade naglar

Kalla mig ytlig.
Men jag mår bättre om jag känner mig snygg och det tror jag alla håller med om.
Och visst. Extentions, ögonfransförlängning osv. är ju "fejk" och vissa stör sig på det. Eller ganska många.
Men som sagt, man mår ju bättre om man känner sig snygg så varför inte fixa lite saker så man kan känna så?

Jag hade extentions när jag väntade Liam och det var verkligen räddningen för mig. Annars hade jag förfallit. Fixade även naglarna regelbundet. Unnade mig det för jag visste att jag inte skulle kunna det sen när Liam kom.

Nu är det dags för lite unnande igen tycker jag. Som mamma är det lätt att man unnar sig mat, godis och sånt
skräp när den hektiska dagen är slut och lillen sover. Då är det bättre man skiter i att köpa sånt och unnar sig större saker istället.

Första saken jag ska fixa är ögonfransarna. Tid bokad på fredag.
Sedan ska jag pricka av i listan efter hand.





Kommentarer
Postat av: ditte

jag tycker du ska fortsätta att unna dig saker! Oavsett vilka ideal man har och vilka ideér folk än har om vad man ska lägga sina pengar på, tror jag att alla flickor någonstans gillar att göra sig fina. sen det där med att vara fin, det är ju individuellt! Så, keep on shopping! ((Och funkar det verkligen med fejkfransar?))

2009-09-20 @ 21:19:42
URL: http://dilina83.blogspot.com
Postat av: Saga

Jag tycker absolut att du ska unna dig allt på listan! Jag upptäckte rätt sent det här med att "vara flickig och fixa till sig" så det var en helt ny värld. Just nu har jag en paus för att ha råd med att ta körkort och oj vad jag saknar naglarna och det fina håret..

Så ta du bara och fixa till så mycket som du känner att du har råd med så får Liam en ännu snygagre och gladare mamma!

2009-09-22 @ 00:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0