svenska hollywoodfruar.

Såg ni det igår? Herre gud säger ja bara!

Så här lät det när den ena skulle koka kaffe:
"Jag lärde mig koka kaffe för ungefär... ja... ett år sedan. Nu är jag expert."

Värst var ändå Anna Anka. Fru till Paul Anka. Fy vilken hemsk kvinna. Som till exempel detta, hon läser horoskopet varje dag i The New York Post och igår stod det att hon ska akta sig för folk som är svundsjuka på henne.
"Men det stämmer ju! Alla är avunsjuka på mig!"
Så sneglar hon på nannyn och flinar mot kameran.
"Det är så, alla kollar och vill vara som vi." "Dom får ut 19.000 dollar om året och det är INGA pengar. Jag vet inte ens hur folk kan klara sig på det jag menar... Jag spenerar det på Make Up under en månad så där ser ni."

Ett tag funderade jag faktiskt på att byta kanal för det var så pinsamt, irriterande och provocenande. Men det är ju det som är meningen :) Så det blir nog tv3 nästa måndag klockan 21.00 igen :)



Idag står fika på schemat och inget annat. Jag är så fruktansvärt trött på min förkylning nu så jag orkar inte göra så mycket mer.


Dagens NEMI.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0