åhhhh...

... Vad jobbigt det blir när det inte blir som man tänkt.
Kvällen igår var helt okej. Roligast var hemma hos Linn. Sen hände det något i taxin till stan.
Mitt humör bara dalade... Jag blev trött och redan då visste jag hur det skulle bli. Men jag gav det ändå ett försök och vi gick till Helsing. Anna köpte varsin Strawberry Daqueri åt oss och vi satt och sörpla på den. Jag kunde bara dricka halv eftersom den var fruktansvärt söt och stark (Alex, du hade fått ont i halsen BIG TIME).
Klockan två gick vi och jag kände bara att jag ville hem och lägga mig. Fick ju självklart dåligt samvete eftersom detta skulle bli en riktigt jävla rolig utgång. Men vad ska man göra?

Bilder kommer lite senare idag :)

Kommentarer
Postat av: Mother, Married &Twenty

sv: Okej :) min son fyller sex månader precis idag:)

2009-09-27 @ 09:53:09
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0