ojoj.

Jag vet. Jag har varit skitdålig på att blogga under helgen.
Mackan har ju fyllt år och varit ledig. Så allt har varit ur alla rutiner och så har vi haft massor att göra.

I torsdags var vi ute och röjde.


I fredags hade jag överaskningskalas för Mackan. Så vi åkte och handlade (Mackan trodde det skulle vara till lördag:)) Och sen när vi kom hem vid två sa jag till han att Alex inte mådde så bra och det kanske var bäst om hon kom hem till oss och han hem till sina föräldrar.
Han gick på det.
Kvällen blev riktigt mysig och trevlig. Tyvärr glömde jag ta bilder... Störigt.

I lördags åkte vi till väla och mös runder. Det gäller att ta vara på tiden tillsammans för Mackan jobbar ju så mycket. Hittade en finfin skinnväst som jag skulle ha på mig på kvällen.

Mackan och Liam på Gina Tricot.





Igår var vi hemma hela dagen och slappade. Gick en promenad senare på eftermiddagen för Liam verkade lite uttråkad :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin blogg=)

2009-10-12 @ 17:38:27
URL: http://aimsohigh.blogg.se/
Postat av: Marcus

Viken mysig helg. Du är så underbar!

Skit fina bilder du har tagit den på dig var jätte fin :)

puss älskling.

2009-10-13 @ 12:01:22
Postat av: Anna

Vad VACKER du ar :)

2009-10-14 @ 00:35:43
URL: http://myriz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0