jaha...

Kommer hem efter en mysig tjejmiddag och Mackan säger: "Har du läst kommentaren i din blogg?"

Vad ska jag skriva till en person som är anonym?
Jag sa till Mackan att det är säkert någon som känner till mig eller till och med känner.
Och ja. Jag kollade upp IP-Adressen och personen bor i Helsingborg.

Men som sagt. Vad skriver jag till en person som är anonym?
Och varför skriver personen sånt här?
Vad har jag gjort?

För jag tar åt mig. Som fan.
Och om personen gottar sig så visst, varsågod.
Allt som skrivs om mig som mamma tar jag åt mig. Speciellt negativa saker.

När jag läste kommentaren var min första tanke "Jag ska ta bort bloggen".
Varför ska jag ta emot sånt skit?
Och varför kan vissa personer inte förstå att min blogg vänder sig till alla.
Jag kan skriva om enbart Liam. För det är BARA Liam i mitt liv.
Allt annat tar jag om det finns tillfälle, tid, plats. Allt... jag utgår alltid från Liam.
Men måste jag verkligen skriva det för att försvara mig?

En stor tanke med min blogg är att visa att jag har barn och livet är inte slut.

Det är inte just VAD som skrevs i kommentaren som gjorde mig ledsen utan att det finns en person i närheten som vill vara elak mot mig.
Det som skrevs skrattar jag bara åt och hade jag vetat vem du är hade jag gärna gått in i en debatt med dig.

Så om du vågar så träd fram så kan jag få försvara min "fetma", Liams "ordentliga tjockhet och mitt "efterblivna" föräldraskap.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Herregud, den so skrivit den där dumma kommentaren, är nog själv efterbliven, det måste vara en omogen person som bara är svartsjuk på erat liv. Ta inte åt dig alls!

Jag fick också en dum kommentar en gång, om varför mitt barn var så konstig hyn t ex, klart man tar illa vid sig som mor



men strunt i den där jäveln, blev helt choad när jag läste det..sjukt ju!!! Bara en mentalt ostabil person skriver sånna saker.

Just laugh about it!



ha en fin helg!



kram!

2009-10-30 @ 08:45:13
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: Vicky

Skrämmande att människor kan vara så avundsjuka att dom vill göra andra illa. Men ta inte åt dig, absolut inte! Vet att det är lättare sagt än gjort då jag själv blivit utsatt för påhopp gällande mitt föräldraskap. Men så länge vi vet att vi gör det bästa för vårt barn så kvittar det vad andra säger! Keep up the good work för jag tkr du verkar vara en jätte bra mamma!



Gällande fetman. Shirin, jag tycker att du ser frisk ut och vacker. Detsamma gäller för lilla Liam! Alla människor är byggda olika och man ska va stolt för hur man ser ut! Bry dig inte ett dugg om vad den personen skrev, fika och njut av livet!!!



Ha en underbar helg! Kram

2009-10-30 @ 09:01:37
URL: http://wickedwicky.blogg.se/
Postat av: nyfiken.....

Vart är den ynka fegisen??? skulle vara så kul om denna personen med så starka åsikter skulle kunna vara så stark att träda fram. Men det är väl en styrka som denna personen saknar. Stor i mun men liten på jorden. Men han/hon sitter väl och gottar sig nu efter den storm som har virvlat upp, och tycker att denna har gjort ett bra jobb. En person som inte kan stå för sina åsikter är inte värd ens att pissa på.

2009-10-31 @ 20:25:57
Postat av: Janet Eriksson

Hej Shirin o Marcus!

Bry dig inte om det här finns så många sjuka människor .Jag tycker det är jätte kul att följa Er det var Birgitta som tipsa mig .Liam är så fin jag tycker han är lik Er båda.

Ha en bra dag.Kram till Er alla tre.

Janet

2009-11-04 @ 11:38:06
Postat av: Anonym

Känns som avundsjuka. Tycker verkligen din son är söt. O följer din blogg slaviskt :) Synd att det ska finnas sjuka människor som ska yttra sig om saker dom inte har en anning om. Och på internet med. Så är det när man inte vågar stå för de man säger! Hoppas du fortsätter blogga !



2009-11-04 @ 20:59:06
Postat av: Kardell

shirre shirre shirre. stå på dig. du är och kommer alltid att vara en underbar mamma. finns inget tvivel från min sida. ;)

stå på dig och skit i vad idioten skrev. :D liam är en oerhört söt liten grabb och tro mig alla barn i den åldern har lite hull. det är därför det kallas för babyhull.

2009-11-14 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0