På det igen eller?

Frågan är om jag ska börja blogga igen. Gör jag något så gör jag det helhjärtat. Jag kan inte bara blogga lite då och då. Jag tycker det är tråkigt med bloggar som inte uppdateras minst en gång om dagen och helst fler. 

Jag måste ju erkänna att livet utan bloggen har varit rätt skönt. Jag har ju haft lite press på mig, från mig, att uppdatera den ofta för att inte tappa läsare. För jag bloggar inte bara för min skull.

Sen har jag också funderat på att ändra om riktning i bloggen.
Antigen handlar den bara om mig. Eller bara om Liam.
Folk verkar ha svårt för att förstå att man kan ha tid till både sitt barn och sig själv, därför kanske det underlättar för vissa att inte behöva oroa sig hurvida jag är en bra eller dålig morsa.

Har också upptäckt att jag gillar att folk inte vet vad jag gör, har gjort och ska göra.

Det kanske blir en halvdan blogg då. Ett inlägg lite då och då.
De läsare som är intresserade är kvar oavsett hur ofta/sällan jag bloggar tror jag.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Shirin..

jag tycker du ska börja blogga, jag saknar dina uppdateringar :-D

2009-11-14 @ 17:26:10
Postat av: Catta

Stanna! :)

Jag är kvar hur ofta/sällan du än bloggar.

Och jag tycker du ska blogga om både dig, Liam och allmänt i ditt/ert liv.

Eftersom jag bor så långt borta är det skönt att känna att jag iaf har lite kontakt med dig, trots att den mest består i att jag läser vad du gör ;)

Puss och Kram Freij

2009-11-14 @ 17:41:50
URL: http://wodzan.blogspot.com
Postat av: Linn

Klart du ska blogga igen, om du själv vill de. Och du ska blogga om det du själv känner för att blogga om, inte tänka på vad alla andra tycker tänker och vill läsa utan om det du VILL blogga om. Det är också roligast att läsa när man vet att det är detta du vill skriva om. Stå på dig gumman. possposs

2009-11-14 @ 19:16:39
URL: http://linnfogelberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker du ska fortsätta, precis på det vis du tycker e lämpligt. Ett alternativ är att lösenordsskydda, det har jag gjort.

2009-11-14 @ 19:26:00
Postat av: Isabelle

fortsätt, det är kul o se hur en annan mamma lever på dagarna! :D

2009-11-14 @ 22:36:24
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej!

Varför du bloggar är helt upp till dig. Sen är det tyvärr så att vissa måste tycka och tänka och gör det på så fel sätt. Vissa har ju lösen till sina bloggar. Bara att lägga upp ett inlägg och be dom som vill ha lösenordet att höra av sig, så kan du själv bestäma vilka som ska få läsa. :-)

2009-11-16 @ 07:16:10
URL: http://aveldi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0