Fredag? Nej torsdag!

Jaha. Då kommer snart helgen. Som vanligt har Mackan jobbat femtontimmars pass hela veckan. Men nu är han ledig fredag, lördag och söndag :)
Liam ligger och sover. Det behöver diskas och plockas undan. Man kommer aldrig ikapp känns det som. Jag vill inte stå och städa och diska hela dagarna. Jag spenderar tillräckligt med tid i köket redan.
Men måste det diskas så måste det ju.

Jobbet ska ha en personalfest ikväll. Jag är inte bjuden. Jag är mammaledig. Har inte varit bjuden på diverse evenemang på ett år nu.
Känns skönt att man är uppskattad och saknad.


Idag får vi se vad vi hittar på. En liten shoppingrunda? En liten fika? Besöka någon?
Liam trivs bäst hemma. Här har han sina leksaker och koll på läget. Fika ute är inte lika roligt för honom då han bara vill ner på golvet och krypa och stå.
Majskrokarna är ingen utmaning längre så vi har fått uppgradera till mackor för någon månad sedan. Oftast med mjukost eller leverpastej.
Ibland får han smaka lite lussebulle. Och bubbelvatten :)




Kommentarer
Postat av: felicia

Jag saknar dig iallafall! Vet att jag inte är ensam :). Du vet hur bra max tar hand om sina anställda...

2009-11-21 @ 14:34:07
Postat av: della

jag saknar dig också, det vet du om! håller med felicia :)

2009-11-23 @ 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0