efterlängtad dag.

Idag är en mycket efterlängtad dag!

Jag har sett fram emot denna dagen i flera månader nu.
Mackan är dessutom ledig på kvällen idag vilket är väldigt skönt. 

Vid ett ska jag och Liam ner till stan och äta lunch med mamma. 
Vi behöver komma ut lite nu känner jag. Har blivit mycket tid hemma den sista tiden. Mycket på grund av vädret, svininfluensan och att Liam trivs bäst hemma.
Men igår sa han ifrån.
"Nu får vi ta och göra lite annat för jag är grymt uttråkad och trött på att vara hemma."


Nu ska vi snart ut på promenad och sen blir det middag för Liams del och sen somnar han (förhoppningsvis) innan vi åker till stan. :)

Efter badet igår.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0