vaccin.

Idag fick Liam sin första vaccin :( Han fick två sprutor... Ett stick i varje lår.
Fy fan säger jag bara. Mitt hjärta blödde så synd jag tyckte om han. Han fick ju jätteont och visst ju inte vad som hände han :(
Sen lugna han ner sig och var som vanligt. Senare på dagen började fick han ont...  Och skrek och skrek av smärta :(
Man känner ju för att gråta själv...
Han fick en alvedon och den började värka efter en halvtimme ungefär. Då fick han se på lite tv (han älskar det). Sen blev han trött och somnade halv sju.
Får se om han vaknar av smärta sen under natten eller nu ikväll när alvedonen släpper... Annars sover han nog hela natten.

Älskar dig sjukt mycket.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fy fan... Sprutor... Stackars liten... :(

2009-05-23 @ 00:18:02
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, usch, sprutor är läskiga! Jag började nästan gråta när Vera fick sina sprutor!

2009-05-23 @ 19:10:43
URL: http://thebergs.blogg.se/
Postat av: Zossi

Ja, det är så svårt när de små får sina sprutor! Först sitter de där i knäet jätteglada o så blir de stuckna o gallskriker. "Vad fan hände!? Allt var ju så roligt" typ...

2009-05-24 @ 13:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0