sommar!

Vad hände? Blev ju perfekt väder igår! Exakt så som man vill ha det, året om helst!
Hoppas, hoppas det blir likadant idag. Så skönt :)
Idag ska jag, Liam och Alex ner till stan på matmässa :)

Igår skulle vi egentligen på tjejfest hos Sandra... men jag tänkte i veckan att jag kommer verkligen inte orka det. Så fick avboka... Istället var vi här hemma och hade ostbricka med massa snacks. Grabbarna drack öl och jag och Alex höll oss till läsk :)



Alex och Micke.
 

Älskling.


Fick en fin present idag, det är ju mors dag :) Min första någonsin!
En scrapbook om som ska fyllas i efter hand. Mackan hade redan gjort avtryck av Liams fötter och händer.

:)
 
 


Nu ska jag passa på att göra ordning mig.



Kommentarer
Postat av: Sara

Naw vilken fin present:)

2009-05-31 @ 22:42:16
URL: http://dorisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0