Jag är kääär!

Idag GARVADE Liam för första gången!
Vi satt hemma i soffan, Mackan var tyvärr inte hemma, och lekte. Jag lyfte upp han över huvudet och ner igen och han gör detta ljud... Trodde först han började gråta men när jag såg att han log samtidigt som han skrattade, inte bara lite som han gjort många gånger innan, utan länge och riktigt garv blev jag så lycklig att jag grät och skrattade och pussade på han och blev helt till mig av glädje och lyfte han ännu mer och fick samma reaktion hela tiden! :D
Liam måste ha undrat vad som fick mamma att reagera på det sättet... Men vilken känsla! Ett av de bästa stunderna... Helt klart.
Tråkigt att Mackan inte var hemma och kunde få uppleva denna stunden men hoppas han vill skratta snart igen :)

Sen somnade han klockan fem (!) av ren utmattning, misstänker vi, och sover nog vidare hela natten nu. Vi hann inte med hans kvällrutin och saknar han redan...  Han brukar ju somna sju, åtta...

På tal om det. När jag träffar folk ute frågar dom ofta "Är Mackan barnvakt ikväll?"
Måste bara säga, för det första, man är inte barnvakt åt sitt eget barn.
För det andra, ingen hade väl frågat han en utekväll "Är Shirin barnvakt ikväll?"
Och det tredje, så hinner Liam somna innan man sticker hemifrån och sover hela natten utan att märka om mamma eller pappa är borta.

Så, slipper folk undra varför man inte alltid sitter hemma :)









 


Kommentarer
Postat av: Maria

UNDERBART!!! =D

2009-05-13 @ 22:00:41
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker det är bra att man tar sig ut utan barn! :-) Har en syrra som aldrig gjort det... det straffar sig i slutändan. :S

Ha det gott!

Kram!

2009-05-14 @ 07:20:48
Postat av: Helena

Vilken goding du har, längtar så tills Nova börjar skratta :)

2009-05-14 @ 09:47:46
URL: http://nenasthoughts-nena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0