Helt ärligt.

Jag trivs med mitt liv. Mår helt fantastiskt hela tiden och är ibland trött på mig själv att jag är så äckligt lycklig :)
Men en sak saknar jag... En mammakompis... En som också har en bebis i Liams ålder. Så man kan fika och jämföra och utbyta tankar och tips och så...
För jag är grymt bra på att inte glömma mig själv, ha egentid, fika utan Liam osv. Men även jag måste få ventilera mig lite och få prata om bebisar och allt som hör till. För jag är ju faktiskt mamma...
Så det saknar jag.... Kan känna mig lite ensam om mitt liv.

Jag har ju börjat umgås med Zossi och Alma och deras sötisar. Superroligt och trevligt!
Men önskar också få lära känna någon som har en bebis i Liams ålder. De andra är så långt före :)

Så känner jag...



Ikväll ska Mackan ut och festa och jag ska ha ensamkväll med Liam. :) Sååå mysigt.
Han är så go. Hihi :D Min lille prins...


Kommentarer
Postat av: Zossi

Jag förståååååår dig:) Det är jättekul att umgås tycker jag med. Men det är klart att det är ovärdeligt att ha nån med barn i samma ålder, som dessutom är en vän:) När Olle var så liten lärde jag ju känna Alma o Alex,det var jättebra o roligt men i vissa fall kan ett halvår också vara stor skillnad. tänk om alla kompisar kunde få barn samtidigt :D faaaast, det skulle nog också vara påfrestande!

2009-05-16 @ 17:22:35
Postat av: Saga

Finns det inte någon "mammagrupp" du kan gå med i? Jag har två arbetskamrater som fick barn samma månad som dig och jag vet att de är med i någon sådan. Tror de finns på facebook, kolla där! Tror till och med att den heter "mammagruppen i helsingborg"

2009-05-17 @ 20:56:18
URL: http://sagasagla.blogspot.com
Postat av: Frida

Jag letar exakt efter samma sak. Ska vi kanske börja utnyttja varandra? Få snacka förlossningen med alla läskiga detaljer, gå från gravid till mamma, barn i all ära med bajsblöjor och vakna nätter. Tankar, orosmoment.. Jag lyssnar!

2009-05-19 @ 12:09:54
URL: http://nogg.se/liebespuppe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0