Hej jag heter Liam...



... imorgon fyller jag tolv veckor!
När jag kom ut från mammas mage fick jag äntligen träffa människorna bakom alla röster jag hört :) Jag känner bäst igen mammas och pappas röst, men även vissa andra.
Nu börjar jag äntligen upptäcka världen på riktigt och jag har redan lärt mig riktigt mycket. Som att kunna leka själv, titta efter mamma och pappa, le och skratta. Det bästa är att jag lär mig nya saker varje dag!
Min mamma och pappa är roliga! De skrattar hela tiden och jag känner mig så stolt när jag har lärt mig något nytt och dom lyser upp och skrattar!
Jag har en egen säng som jag tycker om att sova i. Jag kan sova på andra platser, till exempel min vagn, men bäst sover jag i sängen. Känns tryggt och vet att mamma eller pappa är nära om jag vaknar och blir ledsen :)
Jag tycker om morgonen bäst, då är jag på bäst humör och jag älskar att väcka mina föräldrar så de kan ta upp mig och pyssla om mig på skötbordet. Där kan jag ligga hur länge som helst och prata och lyssna på mamma när hon sjunger och pratar med mig :)
På dagarna är pappa oftast iväg. Vart vet jag inte än, men jag blir så lycklig när jag ser att han är hemma igen! Då har jag saknat han jättemycket.
Mamma brukar gå ut och gå med mig, pussa på mig, krama mig, prata med mig. Och vi brukar också träffa massor med annat folk. Iblans tycker jag det känns lite jobbigt eftersom jag inte känner dem.
När kvällen kommer brukar mamma eller pappa tvätta av mig och klä på mig pyamasen, den är så mysig. När detta händer vet jag att jag snart får mat och sen brukar jag bli trött och somna i mammas eller pappas famn.

Puss och kram Liam

Kommentarer
Postat av: Anna

Naw!, GRATTIS på tolvveckorsdagen Liam! Du är föresten riktigt snygg i dina solglasögon :-) Stor kram!

2009-05-15 @ 14:37:55
URL: http://myriz.blogspot.com
Postat av: Maria

Ooooh man blir helt varm inombords. myser

GRATTIS LIIIITEN!

2009-05-15 @ 18:36:17
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattiiiissss:)

2009-05-15 @ 21:31:43
Postat av: Tina

Haha naawe :)

Grattis lillkillen. och tack för fikan idag!!

2009-05-16 @ 00:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0